Je hebt tegenwoordig als bedrijf altijd een website nodig om nieuwe en bestaande klanten te kunnen bereiken.
Als online marketing en uitgeven niet je core business is komt er wel veel op je af als je een website goed wilt inzetten. De website gaat immers deel uitmaken van je bedrijfsvoering maar vraagt om kennis en vaardigheden die niet aansluiten bij je normale bedrijfsactiviteiten.
Het onderhouden van een website vraagt o.a. inhoudelijke kennis, technische kennis, juridische kennis en kennis over online en off line marketing. Tip: Besteed werk uit als je er geen tijd voor hebt.
Tip: Laat eens iemand van buiten een frisse blik op je website werpen om de sterktes en zwaktes in kaart te brengen.
Wij kunnen een dergelijke analyse maken.
Dit is het gedeelte van je website waar jij je het meeste thuis zult voelen. Niemand weet meer over je diensten of producten dan jij.
Wij kunnen wel helpen bij het goed op je site zetten. Wij kunnen je tekst en plaatjes geschikt maken voor internet. En als je geen zin hebt om je content zelf te maken doen wij dat ook voor je.
Handige tools om je website up to date te houden.
Je website moet voldoen aan de eisen voor privacy en gegevensbescherming die de Europese Unie aan je stelt. In de afgelopen jaren is de GDPR van kracht geworden, de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).
Ook de Nederlandse uitwerking van de cookiewet heeft geen geheimen voor je.
Je site moet binnen je marketing-mix passen. Op de website promoot je je product en diensten. Enkele eisen die je vanuit marketing aan je website mag stellen zijn:
Lees meer Je website en online marketing.